برای بهترین پسر دنیا


خــودمـــو زنــدگــــــــــــــــــــــــی ;)

سلام علی

دمتگرم میای وبلاگم ولی ای کاش بیشتر پیش عشق یعنی من بمونی

چجوری دلت میاد زود بری عزیزم؟



نظرات شما عزیزان:

غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت19:39---30 بهمن 1390
آی دیوووووووووونه ها نیاید واسه این .... نظر بزارید....
دفعه بعد اسم HATE و LOGAFT رو میخواستی بیاری دهنتو آب میکشی...
فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


تنها
ساعت13:04---27 بهمن 1390
با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم .عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم

باران
ساعت8:45---27 بهمن 1390
تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ، تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ، تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم ، تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,ساعت 15:39 توسط neda.ندا| |


Power By: LoxBlog.Com